diumenge, 30 de juliol del 2017

Forma de fer d'un policia local, ni m'agrada, ni ho vull




El divendres 28-07, ANC, muntava una parada informativa i les llistes per a tota aquella persona que volgués apuntar-se als autocars, per el dia 11-09. M'anava acostant al lloc on l'ajuntament ens havia concedit permís, a la plaça Abat Òliba gairebé davant de l'aparcament, quan vaig veure a dos dels meus companys parlant amb dos agents de la policia local.
Creient que tenien una conversa amistosa, i que, a un dels agents el coneixia perquè l’havia vist algunes vegades, vaig saludar  "de bon rotllo". Tal vegada em vaig apressarà, però precisament aquest dia l'esforç per somriure era gran, al matí m'havien donat una molt mala notícia. Es dedueix per les meves paraules, que la meva entrada va molestar algú. Estaven discutint, perquè el cotxe d'un altre company, s’havia pujat a sobre la plaça, dos minuts, el temps de descarregar el necessari per muntar la parada, i els agents els estaven increpant. Com dic, jo, aliena a tot i el meu cap en un altre lloc, vaig saludar amistosament i el "moc" que em vaig porta per part de l'agent va ser monumental. Perdona? Potser no vaig estar encertada, però que, un agent de policia. a una ciutadana li contesti com aquest ho va fer és imperdonable. Abusar de l'uniforme això és el que va fer i per descomptat no estar a l'altura, ni responsabilitat que comporta.

Però anem a la segona part i aquesta si, és escandalosa. Cinc minuts després d'estar en la parada, van arribar una vintena de persones, amb casseroles, potes i amb el que podien per fer soroll davant de l'ajuntament, que aquest dia hi havia sessió en el ple. Durant més d'una hora, cridant, el soroll dels utensilis era insuportable. Davant la plaça amb persones grans, la qual cosa significa que la majoria d'ells son malalts, famílies amb els seus nens jugant i tots desitjant que callessin d'una vegada. Ah, però no acaba aquí la cosa, van deixar tot el terra pintat de guix, això s'ha de netejar per l'equip de neteja de l'ajuntament, que ho paguem tots. Davant aquest escàndol i llibertinatge, no vaig veure que sortissin els agents ni una sola vegada.

Recapitulem, òssia dos minuts d'un cotxe per descarregar, munten la de déu, i una hora d'escàndol i pintades al terra, és d'allò més correcte. Quina vara de mesurar és aquesta? Aquest senyor agent que tant gallet es va posar, havia de ser-ho com a mínim per a tots. Perquè posats a dir, que haig de pensar que uns ciutadans tenen més drets que uns altres.

En fi, que cadascun tregui les seves pròpies conclusions, però aquesta forma de fer d'un policia local, ni m'agrada, ni ho vull per a la meva ciutat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada